Нові правила реєстрації бізнесу.

 26 листопада  2015 року Верховна Рада  ухвалила  Закон  України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань", який вносить чимало змін до інших законів, а також суттєво спрощує сам процес реєстрації – документи можна буде подавати в органи місцевої влади, держадміністрації, банки, нотаріусам, а також через Інтернет (тобто не потрібно буде ходити по установах, а подати документи в електронному варіанті). Водночас закон передбачає запровадження принципу екстериторіальності у межах всієї України, тобто реєструвати можна буде по всій державі, незалежно від місця реєстрації ("прописки"). Основні нововведення під час реєстрації бізнесу та громадських формувань (із пояснювальної записки до законопроекту):

1) передача функцій з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців органам місцевого самоврядування, держадміністраціям, нотаріусам та банкам (за органами юстиції залишається державна реєстрація громадських формувань);

2) уніфікація процедур держреєстрації юросіб, громадських формувань та ФОП;

3) запровадження принципу екстериторіальності у межах всієї України;

4) запровадження можливості подання електронних документів для проведення всіх реєстраційних дій;

5) скорочення переліку документів, що подаються для держреєстрації (у тому числі за рахунок їх отримання в електронній формі від держорганів);

6) скорочення переліку адмінпослуг за рахунок скасування щорічного підтвердження та щорічної подачі фінзвітності (буде отримуватись з відомчого реєстру органу статистики);

7) заповнення заяви про проведення держреєстрації безпосередньо особою, яка її приймає (за бажанням заявника);

8) скасування паперових виписок та установчих документів та запровадження їх отримання в електронному вигляді через Портал електронних сервісів;

9) створення єдиного реєстру на базі Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців, Єдиного ліцензійного реєстру, Реєстру документів дозвільного характеру, Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об'єднань та Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство;

10) запровадження дворівневої системи адміністративного оскарження рішень держреєстраторів з можливістю скасування рішення та проведення держреєстрації (у разі оскарження відмови у держреєстрації);

11) запровадження відповідальності суб'єктів держреєстрації за порушення у сфері державної реєстрації (тимчасове блокування та анулювання доступу до реєстру; скасування акредитації банку як суб'єкта державної реєстрації). Нагадаємо, бізнес в Україні відтепер можна зареєструвати за 24 години. У планах Мін'юсту – демонополізувати сферу надання послуг в області авторських прав, реєстрації автотранспорту та ряду інших шляхом допуску приватних нотаріусів до цієї діяльності.

Джерело:http://tsn.ua/groshi/novi-pravila-reyestraciyi-biznesu-dokumenti-mozhna-bude-podavati-cherez-bank-notariusa-chi-internet-542304.html