У Мін’юсті озвучили 6 головних змін у сфері реєстрації

1 вересня 2016 року у Міністерстві юстиції України відбулося фінальне обговорення положень законопроекту про внесення змін до профільного законодавства у сфері реєстрації бізнесу та нерухомості.

Про головні зміни, що чекатимуть бізнес і громадян, на своїй сторінці у Фейсбуці розповів заступник міністра юстиції Павло Мороз:
1. Посилення кримінальної відповідальності як заявника, так і реєстратора та зацікавленої у вчиненні незаконної реєстраційної дії особи. Адміністративна відповідальність теж стане жорсткішою.
2. Електронний цифровий підпис надаватиметься виключно за особистої присутності підписантів, зокрема посадових осіб підприємств. Таким чином у Міністерстві планують попередити випадки, коли сторонні особи отримували ЕЦП без відома директорів та головних бухгалтерів й в подальшому використовували для позбавлення бізнесу накопиченого податкового кредиту, відшкодування ПДВ й несанкціонованого перерахування грошових коштів.
3. Ускладниться процедура відкриття нового розділу у реєстрі нерухомості та припиниться існування паралельно двох розділів у Реєстрі.
4. Підписи голови, секретаря або учасників зборів на протоколі та на установчих документах при внесенні змін будуть

 

 посвідчуватись нотаріально.
5. Термін подання скарги до Комісії з питань
розгляду скарг у сфері державної реєстрації подовжиться з 30 до 60 днів. На думку П.Мороза, це важливо, адже були випадки, коли заявник звертався до Комісії зі скаргою, що була складена з порушенням вимог і не встигав виправити формальні помилки та подати відредаговану скаргу до Комісії у визначений Законом термін.
6. Нотаріусам нададуть доступ до реєстру актів цивільного стану громадян у режимі «read only».

Джерело: ЗіБ